מראה השכבות שלי

תהילה גרינפלד Comments Off on מראה השכבות שלי
12:19
28.04.24
יונתן שורק No Comments on בערב שביעי של פסח שומעים ורואים את שירת הים • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

"צריך לזה בסיס" ,"איזה צבע בסיס יתאים לזה" , "אני אביא לך בסיס כזה" . 'בסיס' זו המילה השכיחה ביותר בשיחות בין נשים חרדיות ובד"כ היא תבוא בצרוף למילה חצאית או חולצת בסיס. כי במלתחה של 'אשת החיל' הבסיסיים הם פריטי חובה המשמשים כשכבת לבוש ראשונה המבטיחה את שמירת כללי הצניעות. חולצת הבסיס תאריך שרוול, תסגור מחשוף וחצאית הבסיס תכסה את הברך .על הבסיסים יבוא הבגד.זה שבחרת ללבוש אותו בגלל הצבע,הגזרה אלו השכבות העליונות שישלימו את הלוק הכללי ובעונת החורף יחממו אותך.

כך שבעונת החורף אי אפשר להתחמק ממראה השכבות ולכן זו ההזדמנות הטובה לתת כמה טיפים שיעזרו לך לקחת את מראה השכבות  למקום הנכון.

נתמקד הפעם בפלג גוף עליון:

חולצת בסיס הבחירה הנכונה:

 

"חולצת בסיס" היא אותה חולצה דקה בעלת פתח צוואר סגור ושרוולים ארוכים.היא מעוצבת על פי כל כללי הצניעות ועליה נוכל ללבוש כמעט כל דבר. חשוב לשמור שהיא אכן תהיה דקה ולא תוסיף עובי מיותר.את החולצת בסיס כדאי לבחור בצבעים ניטרליים (קני כמה באותו הצבע) כך שיתאימו לכל מה שתרצי ללבוש מעליה.

–          אם צווארך הוא קצר מלאי את המלתחה בחולצות בסיס בהירות. כגון: לבן, בז' וכד'. השתדלי שדוגמת פתח הצוואר תהיה לפי ההלכה ולא גבוהה יותר. היזהרי מבסיס כהה או מגזרה גבוהה הם עלולים ליצור לך מראה חנוק וכבד.

–          אם צווארך הוא ארוך רכשי חולצות בסיס בצבע כהה. הם יעדנו את האורך, ייצרו מראה מלא ואצילי.

–   בבסיס שהשרוול הוא האישו. ז"א לבשת את הבסיס כדי למלא את מקום השרוול. שימי לב אם לגזרת זרועותייך אם הם  גדולות לבשי בסיס כהה הוא יקטין ויחטב את הזרוע. אם הן צרות וחטובות תוכלי ללבוש בסיס בהיר.

בגד עליון, הבחירה הנכונה:

אורך הבגד העליון – אם את נמנית על הנשים הנמוכות,קצרות הרגליים אורך הבגד העליון צריך להסתיים באזור המותן או קצת מתחתיו. כך שהחצאית תתחיל גבוה ותצור אשליה לרגליים ארוכות, ו'תוסיף גובה'.לצורך יצירת אותה אשליה יש לך אפשרות ללבוש חלק עליון בדיוק בצבע של החצאית אז החצאית והחולצה הופכים לחלק אחד ארוך ומאריך .

במידה ואת גבוהה ורגלייך ארוכות. לבשי בגד עליון ארוך (אפשר שחולצת הבסיס תהיה ארוכה והבגד העליון קצר) כך תאריכי את הטורסו ותצרי איזון בין פלג גוף עליון ופלג גוף תחתון. הישמרי מבגד שאורכו מסתיים באזור האגן. זה לא מחמיא. זה רק מרחיב.

אורך השרוול  אם התברכת בזרועות ארוכות  – הרווחת. שרוולים מקופלים או ז'קט עם שרוולי שלושה רבעים ייראה עליך מצויין. לעומת זאת, אם יש לך זרועות קצרות כדאי לוותר על זה, משום שקיפולים בשרוול מקצרים את אורך הזרוע.

אם פלג גוף העליון הוא קטן עד קטן מאוד בחרי בעליוניות עבות. כגון: סריגים עבים. לכי עם עליוניות שפתח הצוואר הוא בגזרה גבוהה. כגון: גזרת הקולר, הגולף. זה ישווה לך מראה מלא, אצילי ונשי. במידה ופלג גופך העליון הוא גדול, בחרי בסריגים ובדים דקים (הסריגים הדקים גם מאד מחממים) ובגזרה חלקה. כך שלא יהיו תוספות מיותרות אלא רק עידון ואיסוף של העובי שכבר קיים הצבע צריך להיות כהה ושדוגמת פתח הצוואר תהיה V  או סירה כך שתיצרי אשליה של צוואר ארוך. זכרי לקנות בגד במידתך ולא כמה מידות יותר, את לא אוהל או כמה מידות פחות שיוציא את מה שכדאי להסתיר.

 

פריט לבוש עליון פתוח: (לא ז'קט)

 

קרדיגן או כל בגד עליון פתוח. בגדול הוא מצר. ז"א יוצר אשליה של פלג גוף עליון צר. לכן ניתן אפשר ללבוש מתחתיו גם חולצות עם הדפסים מרחיבים כגון: פסים לרוחב.

אם את גדולה בפלג גוף עליון. שימי לב שכיסים תלויים או מעוטרים יכולים להראות ייחודיים ומוסיפים לבגד שהוא תלוי על הקולב בחנות, אך ברגע שתמדדי את העליונית תבחיני בכך שזה “מקלקל” את הקו הנקי והארוך של הבגד.

אם  פלג גופך העליון הוא בגזרה קטנה לבשי עליוניות עם הדפסים, עם גזרות נפוחות ומעניינות כך שיוסיף לך קצת נפח (כמובן במידה הנכונה)

אורך ההשרוול ואורך הבגד עצמו לפי הכללים המצוינים הנ"ל

אקססוריז:

החורף מביא איתו את הצעיף – אם את בעלת צוואר ארוך אמצי אותו קרוב לצווארך. הוא תמיד ישדרג את המראה כולו. פרגני לעצמך כמה צעיפים בצבעים ובדוגמאות שונות (זה לא יקר) עם כל בגד שתשלבי אותו  הוא ייתן  לוק אחר. אותה חצאית ואותה החולצה ורק הצעיף משתנה כבר המראה כולו יראה שונה. ככה הרווחת מגוון אאוטפיטים.

במידה וצווארך אינו ארוך ואף קצר. השתדלי להתרחק מצעיפים ואם בכל זאת תבחרי ללבוש צעיר עדיף ללכת על צבע בהיר מאד כדי שלא יחבר בין הכתפיים לסנטר ולא ייצור מראה חנוק .

אם את לובשת כמה שכבות באותו הצבע שברי אותו עם אקססוריז בצבע מנוגד ובולט.

חגורה – אם בגזרתך נעלמה המותן או השכבות העלימו לך אותו לבשי חגורה שתיצור לך מותן נשית.

מראה השכבות רק ייטיב איתך במידה ותדעי לעשות זאת בצורה הנכונה.



0 תגובות